Over mij
Even voorstellen
Mijn naam is Stef Loeffen en ik ben sinds 1 mei 2020 mijn eigen administratie- en advieskantoor begonnen. Waarom vraag je? Omdat ik het altijd heel leuk heb gevonden om betrokken te zijn bij de financiële positie van een onderneming en omdat ik daarnaast graag mensen help om hun onderneming te verbeteren. Vanaf het eerste moment dat ik mee mocht kijken op een accountantskantoor (bij een meeloopstage op de middelbare school) was ik al gefascineerd door financiële cijfers van ondernemingen. Het was dan ook voor niemand een verrassing dat ik Accountancy ben gaan studeren aan het Avans in Den Bosch. Hier heb ik mijn HBO-studie Accountancy afgerond.
Na mijn HBO-studie ben ik bij VWGNijhof Accountants gestart om voor het eerst kennis te maken met interimcontroles (controleren en beoordelen van de processen binnen een onderneming). Daarnaast ook met eindejaarcontroles (opstellen en controleren van jaarrekeningen). Tegelijkertijd was ik begonnen aan de studie Register Accountant aan Nyenrode. Helaas was de mondeling tentaminering te zwaar en besloot ik op mijn 22ste te stoppen met de studie.
Vervolgens ben ik uit de Accountancy gegaan om te gaan werken als Hoofd Administratie. Als Hoofd Administratie heb ik bij veel bedrijven ervaring opgedaan, zoals bij een advocatenkantoor, handelsonderneming, transportonderneming, ziekenhuis en nu een installatiebedrijf. Daarnaast heb ik in de jaren bij VWGNijhof ook veel ervaring opgedaan bij bijvoorbeeld stichtingen, aannemersbedrijven en productiebedrijven. Naast de ervaring die ik tijdens mijn werk opdeed heb ik ook bij alle bedrijven cursussen gevolgd om mijn vakkennis op peil te houden.
Op basis van de ervaringen die ik al heb opgedaan durf ik dan ook wel te zeggen dat ik meer dan voldoende kennis heb om jou te kunnen helpen om het beste voor jou en/of jouw onderneming eruit te halen.
“Voor u sta ik klaar!”
Stef Loeffen